Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.
023 - 711 44 01 Neem contact opWebsite bezoekers na het verlaten van uw website opnieuw benaderen via andere websites (sites als bijvoorbeeld nu.nl) heet remarketing. Als dit op de juiste manier wordt ingezet kunt u vergelijkbare resultaten (sales en leads) halen zoals u dat gewend bent van bijvoorbeeld uw Google Ads campagne, zonder irritatie op te wekken. SDIM heeft de ervaring en kent alle succesfactoren van remarketing campagnes.
Door onze jarenlange ervaring in het opzetten en optimaliseren van succesvolle remarketing campagnes weten wij als geen ander welke onderdelen het succes van de campagne bepalen. Zo focussen wij ons op en stellen wij u als opdrachtgever kritische vragen over de volgende remarketing succesfactoren:
Google Analytics biedt overigens geweldige mogelijkehden voor gemakkelijke remarketing doelgroep bepaling en doelgroep dataanalyse. SDIM adviseert u daar graag in.
De mogelijkheden op het gebied van remarketing nemen snel toe en een goede keuze is cruciaal voor succes. Een paar voorbeelden:
SDIM stelt in overleg met u een campagne volledig optimaal in. In dit proces is vooral de doelgroepbepaling ‘het geheim van de smid’. We hebben een aantal pareltjes in ons portfolio die in het verleden hebben bewezen uitstekend te werken en er zijn nog veel meer mogelijkheden. U profiteert van die ervaring. Zo weten wij op voorhand:
Uw remarketing ook succesvol laten inzetten en optimaliseren? Profiteer van onze kennis en ervaring met alle tools en bijhorende opties. Neem direct en geheel vrijblijvend contact met ons op.
Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.
023 - 711 44 01 Neem contact op