Fikse omzetstijging door dynamische AdWords productfeed koppeling

Shuz.nl

Bij de lancering van de webshop voor high-end online schoenenwinkel Shuz in 2009, hielp SDIM bij het dynamisch koppelen van de product database van Shuz aan AdWords. Dit leverde uitstekende en ook interessante resultaten op.

Waarom SDIM

  • Klantrelatie gemiddeld 5,5 jaar
  • Data-driven & resultaatgericht
  • Heldere taal, no nonsense
  • Loyale partner voor de lange termijn
  • Transparante pricing
  • Hoog kennisniveau
HomeCasesShuz.nl

SDIM wist de enorme productdatabase van Shuz op dynamische wijze aan Google AdWords te koppelen. Een zeer vooruitstrevende methode die nog altijd wordt toegepast bij door grote e-commerce partijen.

  • Zo steeg de totaalomzet flink, zelfs boven verwachting.
  • Er bleken vaker dan verwacht herhaalaankopen plaats te vinden.
  • De stijging in omzet blijft doorzetten

Lees hier verder hoe deze resultaten bereikt zijn:
Download case