Spotify for Brands

Spotify is de grootste streaming muziekdienst ter wereld met 75 miljoen actieve gebruikers en 30 miljoen betalende abonnees (jun. 2015) en groeiend. Spotify biedt adverteerders de mogelijkheid om radio spot advertising in te zetten, maar dan zonder waste. Uitsluitend bereik binnen uw -specifieke- doelgroep dus.

  • De gemiddelde luistertijd is 148 min per sessie
  • Betaalde abonnees krijgen geen reclame, gebruikers van de free versie krijgen wel spotjes
  • Ongeveer tweederde van de luisteraars luistert mobiel
  • Targeting mogelijk op demografische gegeven: oa. leeftijd, locatie en taal
  • Targeting op muziek genres, stemming
  • Alleen mobiele luisteraars bereiken op een Apple Iphone, in Amsterdam? Ook dat kan.

Spotify biedt additioneel bereik op bestaande radio spot campagnes, zonder waste, met het bijkomend voordeel van tracking. Vraag graag naar de mogelijkheden en voordelen voor toevoeging van Spotify aan uw (online) mediainzet.

Vragen over Spotify for Brands?

Tijmen Duijvenvoorde, van

Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.

023 - 711 44 01Neem contact op
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.