CRO en A/B Testing tools

De eerste stap bij verbeteren van uw website conversie is natuurlijk het maken van quickwins analyses. Geen testing en heftige data-analyses nodig, dat zijn de punten die gemakkelijk de eerste winst opleveren. Daarna begint het echte Conversie Ratio Optimalisatie (CRO) werk en wordt data en tooling onmisbaar. Onderstaand vindt u een korte bloemlezing van soorten conversie optimalisatie software en middelen.

Belangrijke conversie optimalisatie tools

A/B testing:

  • Optimizely
  • Visual Website Optimizer
  • Convert.com
  • Google AdWords A/B testing
  • Google Optimize 360
  • Google Optimize

Webanalytics & analyse:

  • Google Analytics 360
  • Omniture,  Comscore
  • Clicky, Piwik
  • KISSmetrics
  • Mixpanel
  • Woopra
  • Call tracking: bv. Freespee
  • etc.

Implementaties:

  • Google Tag Manager

Heatmapping, mousetracking en visitor video:

  •  Mouseflow
  • Attentionwizard
  • Clicktail
  • GrazyEgg
  • HotJar

Custom Scoreboards en analyse:

  • Klipfolio
  • Excel / Google Docs Spreadsheet
  • Google Analytics 360 Data Studio
  • Tableau
  • Cyfre

Wat levert SDIM

S&D Interactive Media heeft jarenlange ervaring en kennis in het adviseren en implementeren van juist die CRO tools die passen bij uw organisatie en doelstellingen.

  • Advies bij de keuze van de juiste CRO tools
  • Uitgebreide kennisdeling en kennisoverdracht
  • Zorgvuldige begeleiding implementatie
  • Technische kennis
  • Custom inrichten van metingen, testen en scoreboards

En daarna natuurlijk de analyses en setup van tests t.b.v. de steeds verdergaande verbetering van uw website(s) en apps.

Vragen over CRO en A/B Testing tools?

Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.

023 - 711 44 01Neem contact op
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.