Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.
023 - 711 44 01 Neem contact opHet marktaandeel van zoekmachine Bing stijgt gestaag. Op dit moment is Google wereldwijd de meestgebruikte zoekmachine, maar de toename van de populariteit van Bing zorgt ervoor dat steeds meer adverteerders dit platform niet langer links kunnen laten liggen.
Uit de praktijk (SDIM Bing Ads campagnes) blijkt dat de onderstaande cijfers via Bing Ads haalbaar kunnen zijn:
Daarbij kunt u relatief eenvoudig de data uit uw huidige Google Ads campagne gebruiken als input voor de inzet van uw Microsoft Bing advertentiecampagne.
Microsoft biedt met Bing Ads een geavanceerd platform om het bereik van uw online advertenties te vergroten. De inzet van een advertentiecampagne via Microsoft Advertising geeft u de mogelijkheid het bereik van uw huidige online advertentiecampagne(s) te vergroten. Adverteren in zoekmachines binnen het Microsoft Advertising netwerk werkt via een veilingmodel waarbij u alleen betaalt wanneer iemand op uw advertentie klikt na het invoeren van een relevant zoekwoord. Dit veilingmodel stelt u in staat om door middel van campagne optimalisatie uw mediabudget effectief te besteden en een maximaal rendement op uw investering te realiseren.
Het grootste voordeel ten opzichte van een Google Ads campagne is dat de concurrentie van adverteerders op het Microsoft Advertising platform aanzienlijk lager is. Dit heeft een positieve uitwerking op de kosten die u betaalt voor een klik op uw advertentie. Daarnaast is de data uit uw huidige Google Ads campagne gemakkelijk te importeren in Bing Ads. Kortom, het stelt u in staat om:
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }
Omdat de concurrentie van adverteerders binnen het platform van Bing een stuk lager ligt dan bij Google, kunt u uw advertentiebereik eenvoudig uitbreiden door een advertentiecampagne bij Bing op te zetten. Door de lagere klikkosten kan het rendement van de investering in dit platform stukken beter zijn dan via Google. Zo is adverteren via Bing een waardevolle toevoeging op uw huidige marketingmix.
Omdat het veilingmodel van Bing feitelijk hetzelfde werkt als bij een Google Ads campagne is het proces vergelijkbaar:
Bent u geïnteresseerd in de inzet van een campagne op de zoekmachine Bing? Neem dan contact op met S&D interactive Media voor een afspraak, offerte of voor een gratis berekening van de te verwachten ROI.
Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.
023 - 711 44 01 Neem contact op