Koptekst

Introtekst ongeveer 45 woorden en moet kort beschrijven wat wij leveren en waarom wij goed zijn. Introtekst ongeveer 45 woorden en moet kort beschrijven wat wij leveren en waarom wij goed zijn.

Introtekst ongeveer 45 woorden en moet kort beschrijven wat wij leveren en waarom wij goed zijn.

  • USP 1
  • USP 2
  • USP 3
Collega Jorn kijkt op Marktplaats

18

Jaren ervaring

450+

Tevreden klanten

59

Fijne collega’s

Cases

Ons succes

Koptekst
werkwijze

Hier vertel je kort iets over onze werkwijze . Waarom werkt onze aanpak zo goed?

Contact
Spreek een expert

1. Stap 1

Hier vertel je kort iets over stap 1. Probeer dit ongeveer in 35 karakters samen te voegen, zodat het in dit blok 2 of drie regels zijn.

2. Stap 2

Hier vertel je kort iets over stap 1. Probeer dit ongeveer in 35 karakters samen te voegen, zodat het in dit blok 2 of drie regels zijn.

3. Stap 3

Hier vertel je kort iets over stap 1. Probeer dit ongeveer in 35 karakters samen te voegen, zodat het in dit blok 2 of drie regels zijn.

4. Stap 4

Hier vertel je kort iets over stap 1. Probeer dit ongeveer in 35 karakters samen te voegen, zodat het in dit blok 2 of drie regels zijn.

Koptekst
Cases

Burgerbar social media case fotoshoot

Het social succesverhaal van Burgerbar: 648% meer bereik op Instagram

In 2023 groeide het bereik van Burgerbar op Instagram met 648% ten opzichte van 2022. Op Facebook was dit 260%. Lees welke strategische keuzes SDIM heeft gezet om deze groei te bereiken.
Online Deurbeslagshop Case influencer marketing

Hoe influencer marketing leidt tot een loyale community van merkambassadeurs voor Online Deurbeslagshop

Online Deurbeslagshop, zocht naar manieren om hun Instagram-volgers te laten groeien en meer betrokkenheid met hun doelgroep te creëren. Met behulp van een influencer marketing strategie van SDIM werd een loyale community van merkambassadeurs opgebouwd. Door gerichte samenwerkingen met influencers via het platform Influentials zagen ze een enorme groei in volgers, naamsbekendheid en website-verkeer.
Klanten aan het woord

Een goed product is belangrijk, gevonden worden ook. Google Ads is voor ons het wilde westen. Na slechte ervaringen bij een andere partij, zijn wij zeer tevreden met SDIM. SDIM weet een zeer goed resultaat voor ons te behalen. Het feit dat SDIM geen stugge organisatie is en dat we met ze kunnen sparren als echte partners, maakt het een super partij.

Adriaan Mol
Oprichter van Mollie
Adriaan Mol
Klanten aan het woord

SDIM is goed bereikbaar en duidelijk en eerlijk over wat er gedaan is en moet worden. Dat alles geld kost is een feit en dat maakt het soms lastig om door te pakken, zeker bij een kleine onderneming zoals wij zijn. Wij hebben weinig verstand van het werk wat jullie voor ons doen, maar hebben al het vertrouwen dat jullie het beste met ons voor hebben en dat gevoel stralen jullie ook uit naar ons, dat is fijn. SDIM is goed bereikbaar en heeft maandelijks goede rapportages, waar snel op gehandeld wordt als er iets niet klopt

André Van Der Weiden
Eigenaar Jan Monnikendam
André van der Weijden
Klanten aan het woord

De samenwerking is erg fijn en de maandelijkse updates ook. Dit zorgt ervoor dat we kunnen vertrouwen dat alles goed verloopt. Ik zie momenteel geen gebieden waar het nog beter kan. Als er iets is krijgen we snel reactie en er wordt altijd geprobeerd om ons verder te helpen. Dat is erg fijn!

Annabella Rijksen
PR and Communication Advisor bij De Wolven
Annabella Rijksen
Klanten aan het woord

De samenwerking met SDIM heeft onze visie rondom het PR bericht (en het verspreiden ervan) versterkt en tot uiting gebracht. We zijn blij met de waardevolle input!

Anneloes Krikhaar
Marketing en Communicatie bij Mom in Balance
Anneloes Krikhaar
Contact formulier in content

We reageren binnen 1 werkdag

Koptekst
bij onze specialisten

Koptekst artikelen
Over onderwerpen

Anouk van Luijk
Anouk van Luijk
27 mei 2025
Zo bereik je jongeren op social media
Jongeren besteden gemiddeld 5,4 uur per dag op social media. Hoe zorg je ervoor dat jouw post gezien wordt?…
27 mei 2025
7 minuten lezen
SDIM collega's Anne en Chandini
  • Ervaren e-commerce specialisten
  • Nauwe samenwerking met grote e-commerce platforms
  • Veel ervaring met e-commerce Tools
  • Jouw bottomline performance als hoofddoel
  • Beste digital marketingbureau in Emerce top 100
  • Meer dan 20 jaar ervaring
  • Strategisch partner
  • Zeer specialistisch in elke discipline

Geen diensten geselecteerd