App tracking

Voor de optimale sturing van uw mobile marketing is inzicht in het gebruik van uw app en de herkomst van app-installs onontbeerlijk.

Waarom is Mobile App Tracking belangrijk

  • Meer inzicht in het gebruik van uw mobiele app
  • Optimalisatie van uw app-install campagnes
  • Inzicht in de herkomst van uw app-installs
  • Inzicht in knelpunten binnen uw app
  • Maakt de conversie op app-installs inzichtelijk
  • Inzicht in app gebruik en in-app koopgedrag na de install (ROI)

Mobile app tracking tools

  • Google Analytics for mobile apps
  • App Annie
  • Firebase Analytics
  • Kissmetrics
  • Mixpanel
  • AdWords mobile app conversion tracking
  • Facebook tracking SDK
  • Etc.

U heeft keuze uit zgn. event-based tracking en tools die standaard alles meten, zonder de noodzaak handmatig events aan te hoeven maken. Ook biedt de Google Tag Manager mogelijkheden voor de implementatie. Laat u graag door S&D Interaxctive Media adviseren over de oplossingen die voor uw organisatie, kennis en budget het best passen. SDIM levert de volledige implementatie, tooling keuze advies en custom dashboards. Neem graag contact op.

 

Vragen over App tracking?

Menno Goossens

Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.

023 - 711 44 01Neem contact op
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.