Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.
023 - 711 44 01 Neem contact opZowel online als traditionele media inkoop verschuift naar “programmatic buying”. Programmatic buying betekent het inkopen EN real-time optimaliseren van digitale advertising (banners, mobile, tekst-ads, video etc.). SDIM is ervaren in het opzetten, optimaliseren en analyseren van programmatic en geeft aan de hand van uw doelstellingen graag een advies op maat.
Programmatic en RTB worden vaak door elkaar gebruikt. De kern van programmatic is dat systemen automatisch bieden op relevante advertentieruimtes en dat de juiste reclame-uiting (banners, video’s of tekstadvertenties) wordt vertoond aan de juiste persoon op het juiste moment. De oudste vorm van programmatic is…… Google Ads.
Het realtime aspect maakt het mogelijk om de kosten af te stemmen op de baten. De ruime ervaring met optimalisatie van biedingen maakt dat SDIM weet hoe uw resultaten kunnen worden gemaximaliseerd. De trend is dat steeds meer online media inkoop verschuift naar veilingen. Omdat bij advertentieveilingen de prijs variabel is kan inkoop vaak ruim goedkoper dan traditionele advertising. Door het gebruik van (externe) databronnen is het mogelijk om alleen te bieden op vertoningen aan juist die “ene” persoon die binnen uw doelgroep valt.
Om maximaal rendement uit uw programmatic campagne te halen is kennis en ervaring nodig. Uw campagne moet correct ingericht worden en voortdurend geptimaliseerd. Een goed opgezette campagne scoort daardoor meteen. U betaald simpelweg minder leergeld. De optimalisatie zorgt voor de verdere maximalisatie van de resultaten. SDIM heeft ruime ervaring met optimalisatie van veilinggebaseerde online media en kent alle systemen, meting, tools en kanalen om voor u tegel de laagste kosten het maximale resultaat te behalen.
Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.
023 - 711 44 01 Neem contact op