ONZE CASES

Elke case en referentie heeft zijn eigen unieke verhaal, dat vereist een unieke persoonlijke aanpak.

SDIM werkt dagelijks voor uiteenlopende soorten opdrachtgevers. Vanaf dag één is de samenwerking hecht en intensief. Samen doelstellingen en budgetten bepalen en heldere afspraken maken. Of dat nu is bij een Google Ads campagne, SEO advies of het uitwerken van een volledige digitale strategie. Stuk voor stuk interessante, vernieuwende en inspirerende succesverhalen.

Filter
NRC brengt je verder

Slimmere attributie, sterkere resultaten: de 37% groeicase van NRC

SDIM heeft NRC geholpen een datagedreven strategie te ontwikkelen die verder kijkt dan last-click. Door inzichten in upper-funnel kanalen zoals TikTok en Reddit konden we de marketingmix optimaliseren en budget efficiënter besteden.
Pay4You team

Het LinkedIn-succes van Pay4You: stijging van 72% in de engagementrate

Wat gebeurt er als je een nieuw LinkedIn-account op de kaart wilt zetten? Lees hoe SDIM zorgde voor meer bereik, volgers en groei.
Website Taxi Poll lelijkste van het jaar

Hoe SDIM Hostnet hielp om op te vallen in de landelijke media

Hostingprovider Hostnet vroeg SDIM te ondersteunen bij een ludieke publiciteitscampagne, waarbij ‘De lelijkste website van het jaar’ werd gekozen.
Klanten aan het woord

Ik ben nu iets meer dan een jaar bezig met mijn eigen bedrijf, Frøbel, en ik heb in die tijd al heel wat geleerd. Maar toen ik bij SDIM aanklopte voor hulp met online marketing, had ik niet verwacht dat ik zó veel nieuwe inzichten zou krijgen! Van begin tot eind waren de sessies met de experts van SDIM ontzettend leerzaam. Ze gaven me een hele waslijst vol tips, ideeën en inspiratie die ik meteen in mijn website en socials kon toepassen. Ik weet nu precies hoe ik mijn website zowel voor- als achter de schermen kan optimaliseren en hoe ik een duidelijke koers kan uitzetten voor mijn social media om mijn doelen te behalen. Het was niet alleen super nuttig, maar ook nog eens heel gezellig! De mensen bij SDIM zijn echt toppers. Als je op zoek bent naar online marketing experts die je bedrijf naar een hoger niveau kunnen tillen, dan raad ik SDIM van harte aan! Dank jullie wel, SDIM, voor de waardevolle lessen en de fijne samenwerking.

Miranda Kasius
Eigenaar
Miranda Kasius
Online Deurbeslagshop (ODS) short form video content case

Meer bereik door middel van short form video content voor Online Deurbeslagshop

Online Deurbeslagshop is de nummer 1 in deurbeslag. Via social media deelt ODS dan ook de mooiste producten uit het assortiment en handige how-to tips. Dat is niet alles, ook wordt er een gezellig kijkje achter de schermen gegeven. Dat laatste bleek voor ODS een succesformule. Mike, Nick, Peter en Dave van ODS verschijnen regelmatig…
Deurbeslag

Ontzorging voor grote webshop: Hoe SDIM marktleider Online Deurbeslagshop naar een nieuwe website begeleidde

Een nieuwe website is altijd spannend. Nog spannender als het gaat om een goed lopende, succesvolle webshop. Het oude CMS beschikte niet langer over de nieuwste functionaliteiten en kon niet de efficiëntieslagen bieden die Online Deurbeslagshop nodig had. Dus hoe kunnen we overstappen naar een nieuw e-commerceplatform zonder verkeer te verliezen? Dat is het vraagstuk…
Klanten aan het woord

SDIM is gewoon een heel prettig bureau om mee te werken. Ik ben tevreden over het nauwe persoonlijke contact en het willen begrijpen van prio’s/uitdagingen van de klant. Met name de ondersteuning op SEO/data en de snelheid/kennis waarmee social campagnes – bij vakanties – naadloos en vakkundig worden gedaan ervaar ik als zeer positief.

Saskia Divendal
Manager Marketing & Communicatie bij Rode Kruis
Saskia Divendal
De bibliotheek van Haarlem

Ga mee offline: creatieve activeringscampagne voor bibliotheken

Probiblio vroeg SDIM een activeringscampagne op te zetten voor drie bibliotheken in Noord-Holland: Bibliotheek Zuid-Kennemerland (Haarlem e.o.), Bibliotheek Kennemerwaard (Heemskerk e.o.) en de OBA (Amsterdam). Deze bibliotheken hebben elk slapende leden; mensen die wel een abonnement hebben, maar al een tijdje geen boeken meer hebben geleend. De bibliotheken willen deze leden graag weer betrokken maken, zodat ze ook in de toekomst lid blijven en de bibliotheken hun maatschappelijke functie kunnen blijven vervullen.

WIJ BEHALEN DIGITAAL SUCCES VOOR