Save the Children

“In 2017 hebben we als eerste stap onze Google Ads Grants ondergebracht bij SDIM. Vervolgens hebben we in 2018 in nauwe samenwerking met SDIM onze online marketing funnel ingericht volgens het See-Think-Do-Care model. Onze Google Ads (Grants en Paid), Facebook Ads, YouTube en Google Analytics zijn nu hierop aangepast en worden door SDIM beheerd. Een bewerkelijke klus om in te richten, maar door de fijne en open werkwijze met SDIM, hebben we grote stappen gemaakt.

Door het Google Datastudio dashboard hebben we goede grip op zowel onze kanalen als de verschillende fases van STDC.

Menno, Boris, Steven, Bart en Tijmen zijn onze vaste aanspreekpunten. Stuk voor stuk mensen met kennis van zaken, kritisch, flexibel en meedenkend. We kunnen met al onze online marketing vragen bij ze terecht en kunnen altijd rekenen op een snelle reactie.

We staan samen aan de basis van een mooi online platform met als doel om onze missie (het helpen van kinderen in nood) te realiseren!”

Jeroen Beelen – Digital & Marketing Automation Manager bij Save the Children