Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.
023 - 711 44 01 Neem contact op
De resultaten van het SEO-proces moeten scherp in de gaten gehouden worden. Nulmetingen en analyses bieden betrouwbare informatie die meetbaar kan zijn. SDIM kan u op maandelijkse basis een uitgebreide analyse van de cijfers rapporteren, maar misschien doet u de analyse liever zelf en levert SDIM u slechts één keer per kwartaal de getallen aan. Voor welke vorm u ook kiest: analyse van getallen is een onmisbaar element, want het leert u of uw SEO-inspanningen effect hebben en uw doelen behaald worden.
SDIM verzamelt informatie via diverse tools, waarvan Google Analytics veruit de belangrijkste is. De resultaten worden gekoppeld aan de doelstellingen en meetindicatoren die u in de set-up heeft opgesteld. Google Analytics kan gerust als hogere wiskunde worden beschouwd: op het eerste gezicht lijkt het een begrijpelijk geheel, maar de uitgebreide analysemogelijkheden maken Google Analytics tot een prachtige, maar ook zeer complexe tool.
Zoekmachine-optimalisatie is continu in beweging en dat betekent dit dat er nieuwe ontwikkelingen te volgen zijn en nieuwe strategieën uit te denken. Naast externe ontwikkelingen op het gebied van SEO, spelen natuurlijk ook de interne ontwikkelingen binnen uw bedrijf een rol, want veranderingen in bijvoorbeeld de strategie, leveringsvoorwaarden of assortiment van uw onderneming zullen uw website veranderen. Periodieke sparringssessies bieden de gelegenheid om de voortgang te evalueren, nieuwe ontwikkelingen te bespreken, nieuwe acties te bepalen en waar nodig de strategie bij te sturen. Vaak rollen uit deze sessies verbeteringen voor de bouwstenen van uw website: techniek, content en autoriteit.
Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.
023 - 711 44 01 Neem contact op