Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.
023 - 711 44 01 Neem contact opBent u benieuwd hoe uw de posities van de belangrijkste zoektermen van uw business bij Bing Organic kan verhogen? Bing Organic is een online kanaal waar potentiële klanten gratis via de organische zoekresultaten van de zoekmachine Bing uw website kunnen bezoeken. Gebruikers van uw website hebben geklikt op een zoekresultaat na een zoekopdracht te hebben ingevoerd bij de zoekmachine van Bing. De natuurlijke zoekresultaten van Bing zijn gerangschikt op relevantie naar verschillende algoritmen. Ook heeft Bing de mogelijkheid om de zoekhistorie te bewaren via andere kanalen te delen. Door het inzetten van zoekmachine optimalisatie (SEO) kunnen de posities van uw belangrijkste zoektermen in de zoekmachine resultaten van Bing op organisch gebied verbetert worden.
De zoekmachine Bing bestaat sinds 2009 en heeft in de geschiedenis meerdere namen gekend. Voorheen had Microsoft ook al een zoekmachine, genaamd MSN search. In september 1998 ontstond de zoekmachine MSN search. In het jaar 2006 werd MSN search vervangen door een nieuwe naam; Windows Live Search. Uiteindelijk werd deze naam weer vervangen in juni 2009 door het huidige Bing.
Opvallend kenmerk van de Bing zoekmachine is de achtergrond van de startpagina, die elke dag verandert door een andere foto. Via Bing Organic kan een gebruiker ook specifiek zoeken op afbeeldingen, viedo’s of nieuws. Bing maakt een verschil met andere zoekmachines, omdat een gebruiker hier meer informatie kan toevoegen bij het zoeken van een afbeelding of viedo om de zoekopdracht te verfijnen. De zoekresultaten bij Bing Organic kunnen bijvoorbeeld gefilterd worden op relevantie, datum, indeling, kleur, grootte, stijl of personen.
Als een gebruiker van Bing Organic een zoekopdracht uitvoert, resulteert dit in een lijst met zoekresultaten. Hier heeft de gebruiker enkele extra opties om de zoekopdracht te verfijnen. De gebruiker kan een zoekopdracht verfijnen op taal en regio, maar ook binnen de zoekopdracht zoeken naar andere criteria / zoektermen en zoeken binnen een bepaalde website. Op deze manier kan de gebruiker binnen Bing Organic vele irrelevant zoekresultaten verwijderen.
Benieuwd hoe uw Bing Organic het best voor uw bedrijf kan toepassen? Hoe uw zoektermen binnen de natuurlijke zoekresultaten hogere posities kunnen bereiken? SDIM heeft alle kennis en ervaring in huis om u alles over Google Bing uit te leggen en in te zitten voor uw bedrijf.
Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.
023 - 711 44 01 Neem contact op