Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.
023 - 711 44 01 Neem contact opBol.com biedt e-commerce bedrijven de mogelijkheid producten ook via Bol.com te verkopen. Aangezien Bol.com in de praktijk meer verdient aan derden, dan aan eigen verkoop is de verwachting dat Bol.com steeds meer interessante advertising en verkoopmogelijkheden gaat bieden, net als Amazon dat ook doet.
Bol.com vraagt een varierende commissie als vergoeding. Vraag SDIM graag naar de Bol.com tarieven voor uw producten op dit moment. voor het gemak kunt u er vanuit gaan dat deze ergens tussen de 7 en 15% ligt. Producten kunnen handmatig worden ingevoerd, of geheel geautomatiseerd via een feed. Inmiddels is een feed eigenlijk al standaard in de markt. Daarnaast is het sinds 2017 ook mogelijk om uw producten via Bol.com Sponsored Products extra onder de aandacht te brengen.
Ook biedt Bol.com mogelijkheden om uw producten extra te adverteren op het platform. Via de zgn. ‘audience extension’ gebruitk Bol.com haar data over bezoekers om uw doelgroep optimaal te bereiken.
Handmatig uploaden is arbeidsintentief en foutgevoelig. Dat kan veel handiger en beter via een optimale Bol.com feed. Dat klinkt ingewikkeld, maar met de juiste kennis is dat goed te doen en helemaal niet duur. De informatie die bij Bol.com kan worden doorgestuurd is uitgebreid, veel uitgebreider dan bij andere kanalen. Dat maakt het belang van een bureau wat deze specificaties precies kent nog groter. Sommige velden zijn namelijk niet verplicht, maar zorgen wel voor een veel betere vindbarheid, en dus voor “gratis” meer omzet voor u.
Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.
023 - 711 44 01 Neem contact op