Maximaal verkopen via Bol.com begint bij de juiste account set-up

Bol.com account set-up

Uiteraard is de eerste stap van verkopen via Bol.com het inrichten van uw account. Met een goede account set-up zorgt u dat uw producten vanaf het begin goed vindbaar zijn op Bol.com. Daarnaast bespaart u met een goede inrichting optimalisatiewerkzaamheden achteraf. SDIM helpt u van A tot Z bij het optimaal inrichten van uw Bol.com account.

Waarom SDIM

  • Klantrelatie gemiddeld 5,5 jaar
  • Data-driven & resultaatgericht
  • Heldere taal, no nonsense
  • Loyale partner voor de lange termijn
  • Transparante pricing
  • Hoog kennisniveau
  • Channable Partner - SDIM officiële partner Channable

De voordelen van een goede Bol.com account set-up

Uiteraard heeft Bol.com een aantal basisgegevens van uw bedrijf nodig. Denk aan adres- & facturatiegegevens. Dat is gelukkig vrij gemakkelijk te regelen. De belangrijkste stappen komen daarna pas: uw productaanbod op de juiste manier online krijgen op Bol.com. Een goede set-up levert de volgende voordelen op:

  • U voorkomt onnodig leergeld
  • Vanaf het begin geoptimaliseerde productinformatie zodat u meteen maximaal profiteert
  • Alleen producten doorplaatsen waarvan dat margetechnisch de moeite waard is
  • Het bespaart werk als de campagnes eenmaal live staan

Wat omvat de Bol.com account set-up?

De basis voor succesvol verkopen op Bol.com is een optimale account set-up. Dat neemt SDIM volledig voor u uit handen:

  • Uiitgewerkte strategie voor verkopen via Bol.com
  • Producten in Bol.com zetten, meestal m.b.v. feedmanagement tools (bv. Channable)
  • Uw product informatie optimaal maken t.b.v. maximale vindbaarheid binnen Bol.com
  • Orderkoppeling met uw voorraad-, klant, of crm-systeem inregelen (indien mogelijk)
  • En een veelheid aan kleinere tweaks en trics die SDIM onderscheiden

Waarom SDIM?

Maximaal resultaat uit uw kanalen is altijd het uitgangspunt bij SDIM. Zowel omzet, marge als winst. Natuurlijk heeft SDIM jarenlange ervaring met Bol.com, Amazon, vergelijkingsites & feedmanagement, maar ook:

  • Gecertificeerde specialisten
  • Gecertificeerde feedmanagement specialisten
  • Inzicht in resultaten d.m.v. duidelijke rapportages, geïntegreerd met bijv. Amazon en Google Ads resultaten
  • Geavanceerde multi-channel dashboards (desgewenst met klant-data integratie)
  • Altijd maximaal resultaat als uitgangspunt(omzet, marge én winst!)

Wilt u meer weten over het optimaal inrichten van uw Bol.com account? Neem vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken!


Vragen over Bol.com account set-up?

Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.

023 - 711 44 01 Neem contact op