Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.
023 - 711 44 01 Neem contact opProduct-pagina visitors opnieuw benaderen met laatst bekeken producten ZONDER het “Zalando-effect”? Dat kan! En als dit op de juiste manier wordt gedaan kunt u vergelijkbare resultaten halen zoals u dat gewend bent van bv. uw Google Ads campagne, SDIM heeft de ervaring en tools om ook uw dynamic remarketing campagne succesvol te maken.
SDIM heeft ruime ervaring in het opzetten en optimaliseren van succesvolle dynamic remarketing campagnes. Succes bestaat uit:
Ook Google Analytics biedt steeds meer opties voor gemakkeleijke remarketing doelgroep bepaling, dus laat u adviseren.
De mogelijkheden op het gebied van remarketing nemen snel toe en een goede keuze is cruciaal voor succes. Een paar voorbeelden:
SDIM stelt in overleg met u een campagne volledig optimaal in. Doelgroep segmentatie en prospecting geschied op meerdere manier, bijvoorbeeld via analyse van bezoekers die een bepaalde pagina op uw site hebben bezocht, of hebben verlaten. Bepaling van re-marketing “doelgroepen” doet u dan dus feitelijk door webpagina’s of rubrieken te kiezen. Voorbeelden:
Uw dynamic remarketing ook succesvol laten inzetten en optimaliseren? Neem dan direct en geheel vrijblijvend contact op.
Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.
023 - 711 44 01 Neem contact op