Online business intelligence

Uw webbanalytics, CRM en andere interne klantsystemen en het internet zelf leveren data. Data die u kunt gebruiken om vragen te beantwoorden:

  • Hoe kan uw organisatie deze data gebruiken voor het maken van betere business beslissingen?
  • Hoe kunt uw media effectiever inzetten op uw bottom line?
  • Wat is de life-time value ROI van (online)marketing efforts?
  • Welke strategische marketing kanalen dragen bij aan de bottom-line resultaten?
  • En welke online kanalen scoren het best?
  • Wat is de ROI van mijn totale (online-)advertising investeringen?
  • Welke devices dragen meer, of minder bij. En hoe meet u dat dan?

Het doel van data:

  • Het leveren van inzicht in gerealiseerde resultaten (website, campagne, business)
  • Het opbouwen van learnings en succesfactoren
  • Het creeren van inzichten die (online-)marketing en advertising helpen optimaliseren. Zowel vooraf, als tussentijdse optimalisatie metrics

Wat levert SDIM

SDIM levert data consultancy en operations en detacheert data professionals:

  • Custom scoreboards en dashboards
  • Trendmonitoring
  • Doelgroep data verzaemling online
  • KPI inventarisatie en afgeleide metric tracking
  • Advies op datakoppelingen (bijv. CRM en Webanalytics)
  • Implementatie en advies op tooling en software
  • Het actionable maken van marketing data

Vragen over Online business intelligence?

Bart Wagener

Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.

023 - 711 44 01Neem contact op
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.