Bedrijfsinformatie

SDIM verbetert doelgericht het online resultaat van organisaties en verbindt de juiste online strategie aan bedrijfsdoelstellingen en is hét resultaatgerichte online marketing bureau van Nederland. Aan de basis van het succes van het bedrijf staat de constante focus op kwaliteit van dienstverlening, volledige transparantie en de lange samenwerkingen met opdrachtgevers.

Waarom SDIM

  • Klantrelatie gemiddeld 5,5 jaar
  • Data-driven & resultaatgericht
  • Heldere taal, no nonsense
  • Loyale partner voor de lange termijn
  • Transparante pricing
  • Hoog kennisniveau
HomeOver SDIMOver SDIM

Missie

SDIM heeft als doel het haalbaar en betaalbaar maken van high-end online marketing en advertising voor alle organisaties en bedrijven. Door grondige marktverkenning en nieuwe mogelijkheden en tools te testen, of te ontwikkelen, kan SDIM een high-end standaard product smeden en daardoor snel en efficiënt complexe online marketing betaalbaar bieden, naast maatwerk trajecten.

SDIM zorgt dat kennis over ontwikkelingen, mogelijkheden, tools en diensten in normaal Nederlands worden uitgelegd, waardoor de acceptatie bij bedrijven veel sneller gaat. Juist ook voor minder technisch onderlegde bedrijven. Of voor organisaties die pas nu voorzichtig de eerste (inhaal-)slagen op online marketing aan het maken zijn.

Eerlijk & beloftes nakomen

Afspraak = afspraak. SDIM gaat hier van uit: “Behandel opdrachtgevers, personeel en leveranciers, zoals u zelf ook behandeld wil worden”. We hebben allemaal baat bij lange termijn samenwerking en dat kan alleen als we eerlijk zijn en afspraken nakomen. We leggen onszelf strakke, haalbare deadlines op EN die halen we dan ook. Onze contracten zijn altijd maximaal één A4. Goede afspraken moeten daar gemakkelijk op passen, vinden wij. Dat dit in de praktijk werkt blijkt uit de vaak jarenlange relaties met onze partners, leveranciers en opdrachtgevers.

No-nonsense

Hoewel de term “no-nonsense” an-sich toch klinkt als “onzin” vinden wij het evengoed de beste term om onze dienstverlening te omschrijven. We verspillen uw tijd en budget niet aan onnodig dikke (en dus dure) rapporten of vergaderen, maar besteden het aan het leveren van juist datgene waar u concreet beter van wordt. Namelijk actief resultaatverbetering. U krijgt dan ook altijd onze onderbouwde mening als wij denken dat ons advies in het belang van uw resultaat is.

Groei door referenties

Een aantal van onze nieuwe opdrachtgevers halen wij natuurlijk zelf ook uit Google (we gebruiken onze eigen website logischerwijs als testtuin). Onze voornaamste groei komt echter voort uit referenties van bestaande opdrachtgevers. Daar zijn we trots op, omdat het aangeeft dat onze manier van werken en de resultaten die het oplevert aanbevelenswaardig zijn. Dat is het grootste compliment dat wij kunnen krijgen. We doen er dan ook altijd alles aan om ervoor te zorgen dat we datzelfde niveau ook aan nieuwe opdrachtgevers leveren. Uw goede referentie is ons te waardevol.

Snelle reactie

Het is bijna niet te geloven, maar in de praktijk merken we maar al te vaak dat bedrijven simpelweg niet, of laat, reageren op e-mail, feedback en soms zelfs niet eens op belletjes. Wij gaan uit van het motto “behandel uw opdrachtgever zoals u zelf ook graag behandeld wilt worden”. Kort samengevat: u krijgt altijd snel een reactie, een inhoudelijk antwoord en/of een passende oplossing.

Type opdrachtgevers

In de regel passen onze opdrachtgevers bij onze manier van werken. We gaan altijd voor een samenwerking. Natuurlijk begrijpen wij: “wie betaalt, bepaalt”, echter het uitdelen van orders realiseert geen goede resultaten. Wij hebben unieke kennis en ervaring en die willen we graag toepassen. Altijd zijn de keuzes die we maken in het belang van de klant. We kunnen keuzes dan ook altijd uitleggen en onderbouwen. Onze ideale klant staat open voor onze strategie, gelooft in wat we adviseren en waardeert dat ook. Resultaat telt. Wij zien dan ook graag dat onze klanten kritisch zijn, maar wel op ons vertrouwen. We doen er altijd alles aan om dat vertrouwen te behouden.