Content specialist en designer

Anne Metzelaar

Anne Metzelaar is sinds 2019 werkzaam bij SDIM als content marketeer. Dankzij haar ervaring in verschillende online marketing disciplines vormt ze een perfecte brug tussen de verschillende afdelingen binnen ons bedrijf. In haar functie heeft Anne een focus op design en video, en houdt ze zich het liefst bezig met het (door)ontwikkelen van sterke brands. Van een merkstrategie tot complete huisstijlen of een aansprekend campagneconcept: Anne denkt er graag over mee en is goed in content in de brede zin, zoals het ontwikkelen van marketing- en communicatiestrategieën, contentcreatie, grafisch ontwerp, videoproductie en social media. Ook in haar vrije tijd is Anne creatief bezig met (digitaal) tekenen, schilderen en fotograferen. Daarnaast gaat ze graag op reis en op pad met vrienden en familie, speelt ze piano, loopt ze hard en geniet ze van uiteten gaan.

Anne Metzelaar
Anne Metzelaar
Profielfoto
Hobbyfoto
Leeftijd
32 jaar
In dienst bij SDIM
2019
Functietitel
Content marketeer
Expertise
Concepting, grafisch design en video
Educatie
Communicatie aan Hogeschool Leiden en Grafisch Design aan GMI
Geboren in
Alkmaar
Woont in
Castricum
Kind
Eva (2023)
Sport
Hardlopen
Hobbies
Reizen, tekenen, schilderen, fotograferen, met vrienden/familie op pad, podcasts luisteren
Op de socials

Certificeringen

Uit anne's
portfolio

Anne werkt dagelijks voor uiteenlopende soorten opdrachtgevers.
Bekijk hier een aantal van de opdrachtgevers waar Anne bij betrokken is geweest.

UNHCR advertenties

Het succesverhaal van de UNHCR x SDIM Online Winterization Campagne

Hoe slaagde SDIM erin traditionele en experimentele media te combineren voor optimale resultaten? Ontdek de impact van onze strategische keuzes.
Omroep West App

Zo ontwikkelde SDIM een campagne die meer 21% meer actieve app gebruikers opleverde

Een data specialist en een advertising specialist vanuit SDIM werden verantwoordelijk voor het implementeren van de juiste tracking en het opzetten van de advertentiecampagnes via UAC, display, Facebook en Instagram. Omroep West maakte hierdoor een grote digitaliseringsslag door op het gebied van tracking en analytics.
Klanten aan het woord

We zijn zeer tevreden met de werkzaamheden die SDIM verricht! Wat jullie leveren is van hoge kwaliteit en dat is ook terug te zien in de targets die behaald worden. We beoordelen het serviceniveau van SDIM als uitstekend. Fijn dat jullie zo open staan voor alles, en ook flexibel zijn.

Elise Chung van UNHCR
Digital Fundraising bij UNHCR
Elise Chung
Surfana campagne

Campagne concept Surfana: Choose the good life

Surfana wil de bekendheid van hun merk vergroten en de surf lifestyle toegankelijk maken voor iedereen. Ze vroegen SDIM om een creatief concept voor hun social mediakanalen te ontwikkelen. De campagne speelde in op de behoefte van mensen om aan de dagelijkse sleur te ontsnappen en presenteerde surfen als een aantrekkelijke aanvulling op het hectische leven. Door slimme copylines te combineren met bestaand beeldmateriaal, bereikte de campagne meer dan een half miljoen mensen. Dit leidde tot een significante stijging in boekingen voor Surfana's camps en lessen.
Fitchannel

Testimonial van Aart-Jan van Triest van Fitchannel

Fitchannel is een online platform waarmee je met je eigen personal trainer thuis kunt sporten en voedingsadvies krijgt. Fitchannel werkt met bekende en onbekende personal trainers die ieder een trainingsprogramma begeleiden, geschikt voor elk trainingsdoel en niveau. Sinds 2019 verzorgt SDIM de online marketing voor Fitchannel. Fitchannel is een online platform dat sporten, gezonde voeding...
Burgerbar social media case fotoshoot

Burgerbar social media campagne

In 2023 groeide het bereik van Burgerbar op Instagram met 648% ten opzichte van 2022. Op Facebook was dit 260%. Lees welke strategische keuzes SDIM heeft gezet om deze groei te bereiken.
NRC sponsored story voorbeeld 2

Het social media succesverhaal van NRC Media

Jezelf onderscheiden van de concurrentie om zo op te vallen op social media kan een uitdaging zijn, maar deze case van NRC bewijst dat het kan. De nieuwe strategie heeft ervoor gezorgd dat Instagram het aantal abonnementen met 566% liet stijgen en de CPA met 25% liet dalen.

Laatste
artikelen