Persbericht: SEO-diensten Ematters over naar SDIM

Haarlem, 5 augustus 2014 – Online marketing bureau SDIM heeft per 1 juli 2014 de Search Engine Optimalisatie (SEO)-diensten van realtime marketing bureau Ematters overgenomen. Door de overgang verstevigt SDIM haar positie binnen de online marketingindustrie en Ematters haar positie op het gebied van Digital Advertising en eCRM.

Het overdragen van de SEO-diensten is in goed overleg gegaan met de opdrachtgevers van Ematters, waaronder Manutan en KLM Health Services.

Ematters heeft zorgvuldig gezocht naar de juiste oplossing om de continuïteit van haar dienstverlening richting klanten te waarborgen én de werkgelegenheid voor de werknemers te garanderen. In SDIM heeft Ematters de partner gevonden die de juiste kennis en ervaring heeft op het gebied van zoekmachine optimalisatie en -marketing. SDIM neemt de activiteiten en personeelsleden van Ematters in zijn geheel over.

Behoeften in de markt veranderen
Wouter Theijsmeijer, directeur Ematters: “De behoefte van de klant verandert. De adverteerder vraag om een helder verhaal. De campagnes die onze klanten van ons verwachten, voorzien in engagement met de volledige customer lifecycle; branding, activatie, retargeting en loyalty. Daarom kiest Ematters voor een focus op Digital Advertising en eCRM. Onze SEO-diensten pasten niet meer in deze focus. SDIM is voor ons de beste partij om onze klanten en personeel met een gerust hart aan over te dragen. Bij hen krijgen zij de service en resultaten die zij altijd gewend zijn geweest bij Ematters.”

Belangrijke vervolgstap
Jan Dirkzwager, CEO SDIM: “Met deze overname is de logische vervolgstap gezet in de groeistrategie van onze organisatie. Mede door de komst van het aantal landelijke en internationale opdrachtgevers als Manutan. Door de overname kunnen wij onze sterke marktpositie op het gebied van online vindbaarheid verder uitbreiden.”

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *