SEO helpcentrum uitbreidingen

Zoals u wellicht al weet plaatst S&D Interactive Media met enige regelmaat nieuwe handleingen, tools, checklists en andere nuttige zoekmachine otpimalisatie informatie op het helpcentrum. Onlangs zijn er weer een groot aantal artikelen bijgekomen, waarvan de meeste recente toevoegingen hierna worden genoemd. Doe er uw voordeel mee. Vergeet uw favoriete artikelen svp niet te plussen  op Google + of liken op Facebook, het helpt ons enorm. Dank bij voorbaat!

Resultaten aflezen van advertentie-extensies zoals oproepextensies & ad-sitelinks

Het toevoegen van advertentie-extensies zoals bijvoorbeeld  sitelinks, productextensies of locatie-extensies kan van toegevoegde waarde zijn voor de resultaten van uw advertenties.  Indien uw campagne actief is in het mobiele netwerk kunt u ook oproepextensies toevoegen aan een advertentie. Door het toevoegen van de oproepextensies  kunnen bezoekers door een click op de extensie direct telefonisch contact met u, als adverteerder, opnemen (click-to-call). Lees het volledige helpcentrum artikel

Wel of niet Analytics doelen importeren in Google AdWords?

Regelmatig krijgt S&D Interactive Media de vraag van opdrachtgevers waarom er een AdWords conversiecode dient te worden geplaatst op de te meten conversiepagina (bijvoorbeeld: bedankt-contactpagina, bedankt-offertepagina of bedankt-aankooppagina). De doelen worden immers toch al in Google Analytics gemeten? Kunnen we die niet gewoon importeren in AdWords?  Lees het volledige helpcentrum artikel

Help uzelf aan doe-het-zelf SEO, AdWords, Google Analytics, conversie optimalisatie en andere informatie op ons helpcentrum. Check vooral vaker, want met enige regelmaat zijn er weer nieuwe toevoegingen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *