Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.
023 - 711 44 01 Neem contact opGoogle organic is een kanaal waar potentiële klanten via de organische zoekresultaten van de zoekmachine Google uw website kunnen bezoeken, zonder ervoor te betalen. Bezoekers van uw website hebben geklikt op een zoekmachine resultaat na een zoekopdracht te hebben ingevoerd bij de Google zoekmachine. De natuurlijke zoekresultaten van Google Organic zijn gerangschikt op relevantie naar verschillende algoritmes van Google. De uiteindelijke zoekresultaten van Google worden ‘organic search results’ genoemd. Organische bezoeken worden ook wel gratis bezoeken, niet-betaalde bezoeken, normale zoekresultaten of natuurlijke zoekresultaten genoemd. Door het inzetten van zoekmachine optimalisatie (SEO) kunnen de posities van uw belangrijkste zoektermen in de zoekmachine resultaten op organisch gebied verbetert worden.
In Google Analytics kunt u organisch zoekverkeer meten. Hier kunt u de bezoekers van uw website analyseren, die in Google Organic een zoekterm hebben ingevoerd en op het zoekresultaat van uw website hebben geklikt. Dit betreft bezoeken van die niet via een betaalde advertentie (cpc) op uw website terecht zijn gekomen.
In Google Analytics kunt u de organische bezoeken terug vinden via de volgende navigatie: acquisitie > kanalen > organic search
Benieuwd hoe uw Google Organic het best voor uw bedrijf kan toepassen? Hoe uw zoektermen binnen de natuurlijke zoekresultaten hogere posities kunnen bereiken? SDIM heeft alle kennis en ervaring in huis om u alles over Google Organic uit te leggen en in te zitten voor uw bedrijf.
Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.
023 - 711 44 01 Neem contact op