Recruitment
marketing
De arbeidsmarkt beleeft turbulente jaren, het aantal vacatures blijft stijgen. Voor werkgevers is het lastig om talent te vinden. Het wordt steeds belangrijker om te onderscheiden van andere werkgevers. Een goede employer branding strategie en full funnel vacaturemarketing helpen bij het realiseren van de arbeidsmarktdoelstellingen.
Van employer branding tot full funnel advertising, SDIM is de juiste partner.
Bij SDIM kijken we naar het volledige plaatje. We hebben een sterk creatief team, maar ook een datagedreven team dat ervoor zorgt dat de candidate journey van begin tot eind inzichtelijk wordt gemaakt. In onze samenwerking zoomen we in op onderstaande vraagstukken.
- Wie is jouw doelgroep en waar bevindt deze zich?
- Wat zijn beweegredenen voor jouw doelgroep om te solliciteren?
- Hoe kunnen we jouw werkgeversmerk in de markt zetten?
- Wat zijn de belangrijkste USP’s van jou als werkgever?
- Welke kanalen kunnen we het beste inzetten om de doelgroep te bereiken?
- Hoe kunnen we niet alleen sollicitaties, maar ook hires meten?
- Wat kunnen we aan de website verbeteren, zodat de sollicitatiefrequentie stijgt?
Laatste artikelen over
vacaturemarketing
31 maart 2021
Plaats je je vacature op Indeed? Dan wordt deze sinds enkele weken automatisch doorgeplaatst naar Glassdoor. Daarnaast kunnen klanten nu…
31 maart 2021
2 minuten lezen
10 november 2020
In een eerdere blog kon je lezen over Natural Language Processing (NLP) maar de recente introductie van GPT-3, is…
10 november 2020
3 minuten lezen
29 oktober 2015
Officieel werd eind juli de nieuwe LinkedIn campagnemanager uitgerold, maar deze update was niet direct zichtbaar in alle accounts….
29 oktober 2015
2 minuten lezen Gerelateerd
Toon alles