ONZE CASES

Elke case en referentie heeft zijn eigen unieke verhaal, dat vereist een unieke persoonlijke aanpak.

SDIM werkt dagelijks voor uiteenlopende soorten opdrachtgevers. Vanaf dag één is de samenwerking hecht en intensief. Samen doelstellingen en budgetten bepalen en heldere afspraken maken. Of dat nu is bij een Google Ads campagne, SEO advies of het uitwerken van een volledige digitale strategie. Stuk voor stuk interessante, vernieuwende en inspirerende succesverhalen.

Filter
NRC brengt je verder

Slimmere attributie en sterkere resultaten voor NRC

NRC is een prominente Nederlandse nieuwsorganisatie die bekendstaat om hoogwaardige journalistiek en sterke redactionele onafhankelijkheid. Als abonnement gebaseerd medium bedient NRC een loyale en betrokken lezersgroep die op zoek is naar diepgaande verslaggeving en betrouwbare analyses. Met toenemende druk op marketingefficiëntie had NRC slimmere manieren nodig om de campagnes te evalueren, vooral wat betreft upper-funnel…
Pay4You team

Het LinkedIn-succes van Pay4You: stijging van 72% in de engagementrate

Wat gebeurt er als je een nieuw LinkedIn-account lanceert met een slimme strategie, consistente content, een duidelijke agenda en scherpe focus? Voor Pay4You resulteerde het in duizenden impressies, honderden nieuwe volgers en een veel sterkere online zichtbaarheid. De uitdaging Pay4You helpt bedrijven bij het stroomlijnen van hun zakelijke betalingen. Slim, efficiënt en kostenbesparend. Maar op…
Website Taxi Poll lelijkste van het jaar

Hoe SDIM Hostnet hielp om op te vallen in de landelijke media

Hostingprovider Hostnet vroeg SDIM te ondersteunen bij een ludieke publiciteitscampagne, waarbij ‘De lelijkste website van het jaar’ werd gekozen. SDIM dacht mee over de strategie en planning, en schreef gerichte persberichten, die werden overgenomen door verschillende websites, regionale dagbladen en De Telegraaf. EditieNL wijdde zelfs een compleet item aan de campagne. Uitdaging Hostnet biedt oplossingen…
Klanten aan het woord

Wij zijn enorm blij met onze samenwerking met SDIM, er wordt altijd heel vlot gereageerd en meegedacht. Er is veel expertise binnen SDIM en ook het serviceniveau in de samenwerking is heel goed!

Anne Laurine Stadermann
Marketing Manager bij ViewSonic Benelux
Anne Laurine Stadermann
Online Deurbeslagshop (ODS) short form video content case

Meer bereik door middel van short form video content voor Online Deurbeslagshop

Online Deurbeslagshop is de nummer 1 in deurbeslag. Via social media deelt ODS dan ook de mooiste producten uit het assortiment en handige how-to tips. Dat is niet alles, ook wordt er een gezellig kijkje achter de schermen gegeven. Dat laatste bleek voor ODS een succesformule. Mike, Nick, Peter en Dave van ODS verschijnen regelmatig…
Deurbeslag

Ontzorging voor grote webshop: Hoe SDIM marktleider Online Deurbeslagshop naar een nieuwe website begeleidde

Een nieuwe website is altijd spannend. Nog spannender als het gaat om een goed lopende, succesvolle webshop. Het oude CMS beschikte niet langer over de nieuwste functionaliteiten en kon niet de efficiëntieslagen bieden die Online Deurbeslagshop nodig had. Dus hoe kunnen we overstappen naar een nieuw e-commerceplatform zonder verkeer te verliezen? Dat is het vraagstuk…
De bibliotheek van Haarlem

Ga mee offline: creatieve activeringscampagne voor bibliotheken

Hoe maak je slapende leden weer betrokken bij de bibliotheek? SDIM ontwikkelde een prikkelende campagne die speelt met één van de grootste afleiders en concurrenten van het boek: social media. Lees snel verder en ontdek hoe wij mensen uitnodigden om mee offline te gaan. Uitdaging Probiblio is een organisatie die bibliotheken in Noord- en Zuid-Holland…
Klanten aan het woord

Na mindere ervaringen bij andere partijen hebben we in SDIM een partij gevonden waar we op kunnen bouwen. Vanaf het begin van de samenwerking hebben zij met een probleemoplossende houding onze vindbaarheid in een moeilijke branche verbeterd, met als uiteindelijk resultaat meer conversies én omzet uit de kanalen SEA en SEO. Met Merel en Tom schakelen we met echte specialisten, waarmee we snel en inhoudelijk kunnen schakelen om bijvoorbeeld campagnes voor nieuwe locaties snel draaiend te hebben en de organische vindbaarheid structureel te verbeteren op de voor ons belangrijkste zoekwoorden.

Rob Reintjens
Directeur en IT manager van The Body Clinic
Rob Reintjens

WIJ BEHALEN DIGITAAL SUCCES VOOR