ONZE CASES
Elke case en referentie heeft zijn eigen unieke verhaal, dat vereist een unieke persoonlijke aanpak.
SDIM werkt dagelijks voor uiteenlopende soorten opdrachtgevers. Vanaf dag één is de samenwerking hecht en intensief. Samen doelstellingen en budgetten bepalen en heldere afspraken maken. Of dat nu is bij een Google Ads campagne, SEO advies of het uitwerken van een volledige digitale strategie. Stuk voor stuk interessante, vernieuwende en inspirerende succesverhalen.
Slimmere attributie, sterkere resultaten: de 37% groeicase van NRC
Het LinkedIn-succes van Pay4You: stijging van 72% in de engagementrate
Hoe SDIM Hostnet hielp om op te vallen in de landelijke media
Meer bereik door middel van short form video content voor Online Deurbeslagshop
Onze samenwerking met SDIM loopt vlekkeloos. Ze hebben veel know-how op gebied van PPC en SEO. We hanteren een bottom-line doelstelling voor de kosten/baten. Deze wordt continu gehandhaafd waardoor we geen onnodige hoge kosten maken als het een keer een mindere maand is. Daarnaast zijn ze meedenkend om extra bereik en omzet te genereren. Zo zijn we begonnen met Google Search Ads en Shopping Ads. Inmiddels zetten we ook in op Display, Remarketing en Microsoft Ads. Dit heeft een positieve invloed op onze bezoekers en omzet. En dit alles uiteraard weer met de bottom-line doelstelling in het achterhoofd.
Ontzorging voor grote webshop: Hoe SDIM marktleider Online Deurbeslagshop naar een nieuwe website begeleidde
Ga mee offline: creatieve activeringscampagne voor bibliotheken
Na mindere ervaringen bij andere partijen hebben we in SDIM een partij gevonden waar we op kunnen bouwen. Vanaf het begin van de samenwerking hebben zij met een probleemoplossende houding onze vindbaarheid in een moeilijke branche verbeterd, met als uiteindelijk resultaat meer conversies én omzet uit de kanalen SEA en SEO. Met Merel en Tom schakelen we met echte specialisten, waarmee we snel en inhoudelijk kunnen schakelen om bijvoorbeeld campagnes voor nieuwe locaties snel draaiend te hebben en de organische vindbaarheid structureel te verbeteren op de voor ons belangrijkste zoekwoorden.