Native advertising

Native advertising is een content marketing middel, waarbij inhoudelijke content wordt gebruikt om op doelgroep specifieke blogs (vaak via bloggersnetwerken) inhoudelijke boodschappen te verspreiden ter ondersteuning van uw communicatie.

Advertising met content dus.

Bij de inzet van bloggers (influencers) en hun sites wordt niet-commerciële content rondom het te communiceren onderwerp veelal geproduceerd door de blogger zelf. In het geval van advertorials wordt deze meer commerciële content vaak door de opdrachtgever zelf aangeleverd. De keuze hangt af van de doelstelling die u wenst te bereiken.

Succesfactoren native advertising

  • Optimale keuze sites/vlogs/blogs/channels met het beste bereik binnen uw doelgroep
  • Keuze voor de juiste influencers
  • Advies t.a.v. het gebruik  inhoudelijke content vs. meer commerciële content
  • Uitstekende briefing en aansturing van de uitvoerende content productie
  • Tracking van resultaat, opbouwen van learnings en optimalisatie van vervolg inzet
  • Opbouwen van een relatie met de belangrijkste influencers voor uw doelgroep

S&D Interactive begeleidt voor u het gehele proces van strategie tot uitvoering, rapportage en inkoop, geïntegreerd met uw andere -online- advertising en communicatie efforts.

 

Vragen over Native advertising?

Bart Wagener

Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.

023 - 711 44 01Neem contact op
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.