Adverteren op Instagram

Instagram is de laatste jaren uitgegroeid tot een van de populairste social media netwerken in de wereld. Na de overname door Facebook in april 2012 is het sinds 2015 mogelijk om gebruik te maken van Instagram advertenties. Het inkopen van deze advertenties gaat eenvoudig via de advertising systemen van Facebook.

Voordelen van adverteren op Instagram

  • 400 miljoen gebruikers wereldwijd
  • 1,8 miljoen Nederlandse gebruikers (722.00 dagelijks actief)
  • Sterk groeiend social media netwerk (dagelijks gebruik 35% gestegen in 2015 t.o.v. 2014)
  • Brede targeting opties zoals, leeftijd, geslacht en geografie
  • CPC (kosten-per-klik) & CMP (kosten-per-1.000 vertoningen) afrekenmodel
  • Geschikt voor het introduceren van nieuwe producten, loyalty acties, generen van meer Instagram volgers, inspelen op actuele gebeurtenissen of het vergroten van de naamsbekendheid

Instagram biedt bedrijven uitstekende mogelijkheden om in contact te komen met uw doelgroep. De targeting mogelijkheden van Instagram zijn nagenoeg gelijk aan die van Facebook. Dit betekend dat er zéér gericht getarget kan worden op diverse demografische kenmerken en interesses. Tevens is het mogelijk om een Instagram campagne specifiek voor reeds bestaande klanten via intelligente remarketing – of email targeting.

Waarom S&D Interactive Media

SDIM heeft door de jaren heen vele succesvolle social media campagnes opgezet. Door deze campagnes heeft het bedrijf veel kennis en ervaring over de verschillende social media netwerken. Het uitwerken van een slimme en doordachte social media strategie behoort tot een van de vertrouwde diensten, waaronder ook Instagram. SDIM verzorgt o.a. de opzet, facturering, optimalisatie en rapportages van uw campagnes.

Vragen over Adverteren op Instagram?

Lisa Laan

Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.

023 - 711 44 01Neem contact op
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.