Tips voor een optimale online product advertising strategie

keep-calm-and-choose-wiselyZoals u wellicht weet hanteren advertentiekanalen als Google AdWords, Beslist.nl, Bol.com, Marktplaats Admarkt, Zanox en andere salesgerichte advertentiekanalen verschillende advertisingtarieven. Maar wat betekent dat voor u, de adverteerder? Hoe gaat u hiermee om en hoe maakt u de juiste keuze in het licht van de resultaten die u wilt behalen? Om inzichtelijk te maken hoe u uw  (product-)advertising budget over verschillende online advertentiekanalen als Google AdWords, Beslist, Bol.com, Marktplaats en Admarkt optimaal kunt inzetten hebben wij een nieuw artikel in ons Helpcentrum geplaatst.

De focus van het artikel over een optimale online product advertising strategie  ligt bij de verschillende soorten pricing van de advertentiekanalen en de manier waarop u daar mee om moet gaan om uw online performance (product-)advertising doelstellingen te realiseren. Kortom; in dit artikel vindt u alle tips voor een optimale online product advertising strategie.

Met behulp van dit artikel hopen wij het voor u inzichtelijk te maken dat het mogelijk is om vooraf te bepalen of een advertentiekanaal voor u het gewenste resultaat zal gaan behalen. We hopen dat u na het lezen begrijpt dat het inzetten van online advertentiekanalen weinig tot geen risico voor u heeft, als u een duidelijke doelstelling hanteert. Dat u geen, of minder, leergeld hoeft te betalen en dat dus meer verkoop kunt realiseren tegen de juiste kosten, met:

  • een beetje kennis
  • een beetje rekenwerk
  • behulp van uw bestaande cijfers (webanalytics data)
  • een paar benchmarks

Lees hier het volledige hulpcentrum-artikel over een optimale online product advertising strategie

Vraag over online performance (product-)advertising?

Is het u ondanks dit helpcentrum-artikel rondom de verschillende soorten pricing van alle advertentiekanalen nog niet alles duidelijk? Raadpleeg ons vrijblijvend en we helpen u graag verder op weg. Wij kunnen u helpen met de perfecte setup van de feeds en kanalen en vooraf concreet adviseren in de volgorde van uitrol van Beslist, Marktplaats, Shoppingchannels, affiliate en vergelijkssites.

 

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *