Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.
023 - 711 44 01 Neem contact opU heeft uw online doelen en KPI’s geformuleerd en uw Google Analytics account voldoende ingesteld en ingericht? U beschikt dan over een grote hoeveelheid aan data met betrekking tot uw website bezoekers. Nu is het tijd om een uitgebreide analyse van die data te maken om er achter te komen of uw website wel optimaal presteert.
Met een Website Performance Analyse door SDIM beschikt u over precies díe informatie die u direct kunt inzetten bij het verbeteren van uw online conversiepercentage. Op welke pagina’s kunt u het snelst verbeteringen doorvoeren ten behoeve van het succes van uw website? Wat zijn de grootste struikelblokken op deze pagina’s? En welke verkeersbronnen zijn momenteel het meest rendabel?
De data uit uw Google Analytics account en eventueel andere web analytics tools worden gebruikt om alle belangrijke onderdelen van uw website nauwkeurig te bekijken. Denk hierbij aan de belangrijkste pagina’s van uw website (bijvoorbeeld homepage, contactpagina, offerte-formulier, bestelproces), uw navigatie en uw call-to-actions. Al deze data koppelen we vervolgens aan de door u opgestelde KPI’s. Op die manier ziet u exact hoe de onderdelen van uw website scoren en waar deze eventueel kunnen worden verbeterd. Een uitgebreide analyse van uw website performance dus.
De ervaring leert dat het goed is om, naar aanleiding van deze op maat analyse, een sessie in te plannen om deze analyse te bespreken. Zo kan SDIM ook uw eigen ervaringen en die van uw klanten meenemen in het Website Conversie Optimalisatie traject. Op basis van de analyse en van uw input, formuleert SDIM concrete quickwins, waarmee u direct invloed uit kunt oefenen op het succespercentage van uw website.
Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.
023 - 711 44 01 Neem contact op