Steeds meer Amazon verkopen door continue optimalisatie

Amazon beheer en optimalisatie

U heeft uw Amazon account goed ingericht en de daarmee de eerste belangrijke stappen zijn gemaakt. Nu moet u pas echt aandacht aan uw account gaan geven, want door optimalisatie en voortschrijdend inzicht worden de resultaten steeds beter. Als u daar de nodige aandacht aan geeft.

Waarom SDIM

  • Klantrelatie gemiddeld 5,5 jaar
  • Data-driven & resultaatgericht
  • Heldere taal, no nonsense
  • Loyale partner voor de lange termijn
  • Transparante pricing
  • Hoog kennisniveau
  • Channable 2018
  • IAB-Logo
HomeDienstenE-commerce marketingVerkopen op AmazonAmazon beheer en optimalisatie

Waarom is het optimaliseren van uw Amazon account nodig?

Uiteraard scheelt een goede set-up een hoop optimalisatiewerk achteraf. Toch zal u altijd door moeten optimaliseren om het resultaat te maximaliseren. Dat levert u het volgende op:

  • Meer resultaat uit het kanaal Amazon
  • Inzichten in uw producten en de markt die ook voor andere kanalen nuttig zijn
  • Actief bezig zijn met uw account zorgt ervoor dat u snel kunt inspelen op trends en ontwikkelingen

Welke optimalisatiemogelijkheden zijn er binnen Amazon?

Het optimaliseren van uw Amazon account heeft uiteraard als doel om het resultaat uit Amazon te verbeteren. Dat doet u onder andere door de kans op het winnen van de Buy Box te vergroten. Om dat te doen zijn er onderstaande mogelijkheden om doorlopend te analyseren en verbeteren:

  • Testen van prijzen
  • Het verbeteren van uw content –> al dan niet via uw productfeed
  • Het snel afhandelen van vragen en orders
  • Actief vragen om reviews
  • Uitbreiden van uw sponsored products campagne
  • Testen met sponsored brands campagnes

Waarom uw Amazon account laten optimaliseren door SDIM?

 


Vragen over Amazon beheer en optimalisatie?

Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.

023 - 711 44 01 Neem contact op