De contentmarketing-trends die je in 2018 niet mag negeren

Het zal niemand zijn ontgaan dat we in een tijd leven waarin de consument de touwtjes in handen heeft. Niet alleen zitten consumenten op meer kanalen dan ooit, ze verwachten (eisen bijna) dat bedrijven ook overal aanwezig zijn en content bieden die aansluit bij hun continu veranderende wensen en eisen. Alles gaat en moet sneller, informatiever en duurzamer zijn, willen bedrijven de consument tevreden houden.

En aangezien ieder bedrijf dat natuurlijk wil, schreef ik voor Adformatie.nl deze blogpost met daarin de belangrijkste contentmarketingtrends voor 2018 en hoe je hier het beste op kunt inhaken.

2 Comments

Alysha

Bedankt voor het inzicht. Ik ga zeker de focus op contentmarketing leggen naast e-commerce personalisatie. Fijn om de trends op een rijtje te hebben.

Reply
Rudi de Groot

Hi Alysha,

Dank voor het compliment en goed om te horen dat je met de trends aan de slag gaat. Als er nog vragen zijn dan kun je ons altijd een berichtje sturen!

Groet,

Rudi

Reply

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *