Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.
023 - 711 44 01 Neem contact opDrie bureaus in Haarlem bundelden de krachten voor hun gezamenlijke opdrachtgever: MS Research. Dit is een wetenschappelijke organisatie die zich inzet voor de financiering van onderzoek naar Multiple Sclerose (MS). In de maand mei organiseerde het goede doel The May 50K: een actie waarin iedereen uitgedaagd werd zoveel mogelijk kilometers te maken voor een MS-vrije wereld. SowiesoHelder, New Fountain en SDIM Online Marketing liepen in totaal 6.200 kilometers en maar liefst €11.820 bij elkaar.
Alleen samen maak je de wereld een stukje beter. Daarom besloten de drie Haarlemse bureaus om samen zich in te zetten voor hun gedeelde opdrachtgever MS Research. Met een ijverig doel gingen de bureaus een uitdaging aan: samen 5.000 kilometer bij elkaar wandelen, fietsen, hardlopen of zwemmen. Een ambitieuze doelstelling met uiteindelijk verbluffende resultaten. In totaal sloten 70 medewerkers van alle drie de bureaus zich aan. Gezamenlijk overtroffen we de verwachtingen. De doelen werden ruimschoots gehaald. Dagen voor de eindstreep tikten we de 5.000 kilometers aan om te eindigen met maar liefst 6.200 afgelegde kilometers. Ook het opgehaalde geldbedrag oversteeg alle verwachtingen. Het streefbedrag van €7.500 werd ruimschoots gehaald en de teller eindigde op €11.820.
De challenge die de drie bureau accepteerden, was The May 50K. Tijdens deze sportieve actie werd wereldwijd iedereen uitgedaagd om in de maand mei 50 kilometer of meer te bewegen. Bijvoorbeeld door te wandelen, hardlopen, fietsen of zwemmen. Zo verzamelde het goede doel met een sportieve insteek geld voor MS-onderzoek. Wandelen is namelijk niet voor iedereen gegeven. MS is letterlijk een zenuwslopende ziekte, waarbij zenuwen beschadigen en steeds minder signalen doorgeven aan de hersenen. Met uitval en verlamming tot gevolg. Vrijuit kunnen wandelen is dus een luxe van gezond-zijn. Gezamenlijk kregen de drie bureaus hier flink een aantal medewerkers voor in beweging!
Voor SowiesoHelder, New Fountain en SDIM is het duidelijk: wanneer je een gezamenlijk doel nastreeft, behaal je overstijgende resultaten. Daarom werken de bureaus vaker samen in deze driehoek. De verschillende expertises en inzichten versterken elkaar. SowiesoHelder als communicatiebureau, New Fountain als webdeveloper en SDIM als online marketing experts. Een gezamenlijke fundraisingsactie zoals deze zorgt dan ook voor een uitzonderlijke verbinding. Het was daarom een bijzondere ervaring om ook buiten werk om ons in te zetten voor onze klant MS Research.
Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.
023 - 711 44 01 Neem contact op