Interview: zoekmachinemarketing bij OTTO

Hoe ziet de zoekmachinemarketing bij OTTO eruit? 3 OTTO medewerkers die in Nederland verantwoordelijk zijn voor zoekmachinemarketing: Ans Vervoort (Senior Coördinator Online Marketing), Remco Appeljan en Caroline Nieuwendijk (Coördinators Online Marketing SEO).Maikel Blog, fondsenwerver/online marketeer bij WSPA (World Society for the Protection of Animals) geven antwoord.

S&D Interactive Media is lid van de commissie Search van de DDMA. De commissie richt zich op het promoten van het vakgebied zoekmachinemarketing in Nederland, door kennisdeling en educatie. In het kader van kennisdeling belichten we daarom in de serie ‘Zoekmachinemarketing bij….’ de activiteiten op het gebied van zoekmachinemarketing bij organisaties. Eerder al kwamen WSPANuon en Het Rode Kruis en UPC aan bod. OTTO valt deze eer ditmaal ten deel.

Lees het gehele interview op Frankwatching

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *